fredag 20. mars 2009

Snart helg igjen

Noen andre enn meg som føler at tiden flyr?? Tidligere denne uken var jeg som snarest en tur til Sveits. Det var på alle måter en snartur, og ingen fritid til shopping eller strikkings. Dette var jeg forsåvidt klar over da jeg dro, men man vet jo aldri hva man treffer på...

Og dette var den eneste ulla jeg traff, det vil si...vet ikke helt om dette var ull da. Håret knitret litt da jeg nærmet meg herligheten og innslaget av acryl var nok større enn mengden av ren ull.
Dette bildet ble tatt litt på avstand, litt sånn diskret. Som én i mitt reisefølge kommenterte da vi gikk forbi: "Ser ut som om noen har gått amok i en restekurv og plukket de fargene og den (manglende) kvaliteten som ingen andre orker å ta på.."
Om noen lurte, nei, jeg kjøpte ingen ting...

Jeg fikk strikket litt på flyet på vei nedover og hjem igjen. Med nyervervede pinner fra Trollmor og rådslagningen med Fru Dartstrikketreffet forrige helg er pulsvarmerproduksjonen godt igang. Jeg har nå snart 3 stykker, og planlegger å ha minst 8 stykk, altså 4 par. De kan være mitt flystrikketøy for tiden. Strikking på fly er helt greit, om man ser bort fra en krype-på-gulvet-og-let-etter-pinne-episode som inntraff... Visste dere at HW pinner omtrent har samme farge som teppet på ett SAS fly? Det vet i alle fall jeg...

Til helgen planlegger jeg litt ryddetid, se over påbegynte prosjekter og kanskje rekke opp litt her og der..vi får se hva som skjer. Uansett: Ha en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar