onsdag 27. januar 2010

Ballett og rennende nese...

Helgen som gikk var jeg fullt opptatt med dette, den årlige balletthelgen til Studio11.
Da inntar omtrent 500 håpefulle dansere byens storstue en hel helg, og Mor Herself pakker matpakke og strikketøy og blir med på lasset... Ikke det at det blir strikket så mye, men best å ha med i tilfelle man skulle dumpe til litt dødtid...
Bildet er på ingen måte fantastisk, men er med bare for å illusterere...og uten å vise andre barns ansikt. Min lille håpefulle står med ryggen til i første rad, nummer to fra høyre i tilfelle du lurte :)

Formen var elendig i helgen, og har desverre ikke blitt noe bedre etterpå, men man overlever jo fint med nesepray, Ibux, strikketøy og håndball på TV,
og så denne....

Kleenex blir hakket mer gøy når det er ulldotter på utsiden...
legg merke til det sorte fåret...

8 kommentarer:

  1. Selvsagt må strikketøyet være med! *fnis* Så veldig profft ut dette her, sikkert spennende å få danse på en slik stor scene.

    Hvor fant du den Kleenexboksen med sauer på da? De har jeg ikke sett, men en sånn må jeg visst på jakt etter.

    SvarSlett
  2. Mine papirlommetørkler er ikke like kule, men det er Lambi-lam på utsiden av pakningen da :-)

    Måtte inn å titte litt mer på disse danserne. Så ut til å være et variert show. Og partiet til datteren din hadde utrolig fine kostymer.

    Satser på at vi begge snart kan rydde bort nesesprayen og kleenxen. Klemz

    SvarSlett
  3. Åh, så flotte de ser ut! Dette er nok det siste semesteret med ballett for min lille frøken. Nå er det annen dans som virker kjekkere. Jaja.

    Kleenex pleier ikke vi å ha i hus, men med så tøff emballasje, så hadde vi nok hatt plass til en pakke, ja!

    SvarSlett
  4. Håper du blir ordentlig frisk snart! Kjedelig å være syk. Men jeg ser jo at boksen med tørk hjelper, - i allefall psykisk! Herlige sauer! Selv om jeg synes litt synd på den svarte...

    Ballett er kos!
    Skal forresten få tatt bilde av et par sokker jeg har laget i løpet av dagen. De er strikka av det lilla sisu garnet jeg vant inne hos deg for litt siden=D

    SvarSlett
  5. Nå var jeg sikker på at det var du som danset ballett med rennende nese jeg - en litt dårlig kombinasjon kanskje ;)

    De ser jo veldig flotte ut de da, de små ballettfrøknene! Min startet også på en ballettkarriere som 3 åring, men ga seg dessverre etter et par år. Nå er det turn som gjelder hos oss.

    Håper du snart blir frisk igjen - selv om det må være kjekt å kunne bruke kleenex fra en så fin boks (hvor har du kjøpt den?) God bedring!

    SvarSlett
  6. Hehe, på tide å melde fra om noe så viktig som Kleenexinnkjøp :) Min fantastiske Kleenex er kjøpt på den svært så fancy butikken...Rema1000 :)

    SvarSlett
  7. God bedring! Kule Kleenex, ja. Jeg blir forresten alltid rørt ved sånne oppvisninger fra barn, jeg. Spesielt hvis mine er med, men også generelt hvor barn er med. Jeg er sippete, så jeg hadde nok hatt bruk for Kleenex forkjølelse eller ei.

    SvarSlett
  8. Stilige kleenex og god bedring! Jeg kan anbefale en liten tur hit for å bedre formen, i dag har vi deilige 15 grader og solen er fremme - så jeg går i tunika og tights og har bare en liten jakke over.

    Skriv en lapp på dør #377 når du er her, så fikser vi ekstraseng og sånt :)

    SvarSlett