tirsdag 22. juni 2010

Marlene

For å balansere forrige innlegg er det kanskje greit å vise frem noe penere...


...slik at ingen skal tro at jeg bare sitter og strikker på stygge ting :)

Dette er Marlene, ett Cookie A mønster som kan finnes via denne linken

Strikket i nydelig mørk lilla Pt5 på pinne 2,5. Brukte sånn cirka to og ett halvt nøste og størrelsen er omtrent min. Kjappe og greie sokker. Gikk fort som en fis med selve strikkinga, men så tok det en halv evighet før jeg gidda å maske sammen i tåa og feste noen usle tråder..

Jeg har også gjort det kunststykket at jeg ikke har bilder av sokkene i sin helhet, men man kan ikke få alt her i verden...

Ha en finfin tirsdag!

6 kommentarer:

  1. De var ûberlekre, Anita! Savner et bilde med skjønnhetene på. Det er viktig med balanse i hverdagen og jeg synes disse veide riktig så godt opp for junidussene. Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  2. De ble kjempelekre!!!!!! Virkelig en motvekt til dussene! Nå kan du føle deg i zen balanse igjen;)

    SvarSlett
  3. Flotte sokker, og ingen tror vel at du kun strikker stygge ting. Nyt sommeren med masse strikking og jeg håper at du har tenkt deg til Oslo til høsten en gang.

    SvarSlett
  4. Cookie A lager de flotteste sokkene!
    Lekker!

    SvarSlett
  5. De var da morsomme de forrige sokkene også, men disse var penere ja. Lekker lillafarge!
    Jeg har ennå ikke strikket noen Cookiesokker, men jeg burde kanskje prøve etter hvert. Hun har jo mange fine.

    SvarSlett
  6. Flotte, flotte sokker! Jeg har jo ventet på sokkebasillen lenge, men skjønner jo nå at jeg har vært immun i en travel vår. Nå blir jeg sikkert straks smittet. Jeg gleder meg til å trylle frem slike nydelige sokker jeg også.

    SvarSlett