mandag 15. august 2011

Jeg må slutte med sånne lapper altså...

...fordi det er jo så dørgende kjedelig med montering..

sukk...Finull

Er så fine farger!!
Lurer på når jeg startet på disse, sommeren i fjor? Eller året før?


Jeje, nå er jeg i alle fall ferdig!



Babyteppe dette også...

Jeg vet at jeg kommer til å prøve flere ganger, for det er jo så gøøøy. Men innen jeg starter på ett nytt lappeteppe skal jeg ha lært å hekle ting sammen underveis. Basta!


Også dette er ett babyteppe, men det var vel ingen overraskelse :)


Superwashgarn fra Rema eller Europris eller noe slikt tror jeg.



Jaja, babytepper er i alle fall bedre enn løse lapper :)

2 kommentarer:

  1. Har ett liggende i deler jeg og... Klapp på skuldra til deg for ferdigmontert!!! Kjempefine :)

    SvarSlett
  2. Så fine tepper du har fått ferdigstilt! Et lite tips til sammenhekling av oldemorruter, helt genialt i grunn: http://hobbyugla.blogspot.com/2010/10/sammenhekling-av-oldemorsruter.html

    SvarSlett