tirsdag 22. januar 2013

Sommerminne i kuldegrader

Når det er som kaldest tenker jeg tilbake på sommerens aller beste slække... iskald Prosecco (til den nette sum av 5 euro på det lokale supermarkedet), varme i luften og EMfotball på TV. Sommeren sin det.


Jeg er glad i fotball. Skikkelig glad i fotball. Som trofaste supportere har Mannen og jeg hvert vårt sesongkort og er å treffe på stadion i tide og utide. Eneste problemet med å gå på stadion er at det er sååå kaldt, så om man ikke varmes av resultater er det viktig å ha nok klær på. Nok og riktige klær.
Da snakker vi såklart ull..


Mannens fine votter på kamp, litt moderert mønster fra forrige gang og litt større tommel. Dette er mitt tredje par av denne sorten, så man lærer jo litt underveis :)


Garnet er tradisjonelt Rauma, var det to-tråds? Jeg fikk garnet i gave for lang tid tilbake og herligheten er strikket på pinne 2,5 og 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar