mandag 4. august 2014

Spraglefavoritt?

Kombinasjonen av rosa Fabel og bringebærrød Arwetta har dukket opp i en og annen stripe. Jeg synes komboen er fin, den gir en sånn raggsokkaktig spragleeffekt uten å være typisk raggsokkfarge.
 
Som kant på en lys lilla lue var det midt i blinken synes jeg, og bare fordi jeg kan så heklet jeg inn et hjerte også.
 
Det er ikke overraskende dobbel tråd alpakka (fortsatt rester), ja ikke kanten da, men det lilla, og krok 5 og skal sendes til et godt formål. Sånn går no' dagan som røykfri vanehekler.
 

Renate designet votter til meg, nå kommer også matchende sokker. Jeg har strikket de i Ida på pinne 3,5 og synes de er råfine. Jentungen synes det er i overkant mye fletter, men stakk av med de lell. Fjortis altså!
 
Et nytt par UuuuHu er også kommet av pinnene, hvit Fabel og mørk turkis Baby Merino Extra Fine på pinne 2. Dåpsgave denne gangen også.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar