fredag 5. april 2013

Jøss, enda flere par har sett dagens lys?!

Når jeg først er i siget er det fort gjort å bli revet med, noe som ender med sokker og votter i overraskende lange baner..Måtte sånne diller holde seg lenge, i alle fall til jeg får fylt opp overskuddskassen :)



Det er ikke ofte jeg svinger pinnene over brunt garn faktisk, men det skjer i ny og ne. Her er helt enkle og plæine sokkerpinne 2,25 i gråbrun Fabel. En liten tøtsj av mønster basert på denne HER


Selvstripende garn ordner mønsteret sjøl :)

Min erfaring er at om nøstet ser rotete ut blir det ganske ok stripeeffekt. Ser derimot spraglete garn ganske rolig ut på nøstet så ender sokkene opp med å se ut som noe en klovn har gulpet opp.

Dette er Regia Flusi og ser ikke så verst ut synes jeg. Kan fint ha sånne sokker på bena (til ei søt jente).. Pinne 2 har vært i sving her.


Mirrevirre har designet disse vottene. Er de ikke fine? Ett par nøster Nepal mikset med pinne 5 og en fin kveld og vips så harru'em. Enkelt mønster med flott effekt gir fort to par :)


Hæppi fredag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar