torsdag 4. april 2013

Lykke og jubel i partall :)

Jeg blir alltid litt glad av å ha ullsokker på bena. Og ikke sjelden er det andres ben enn mine som har ullsokkene på... Men hva gjør vel det når bena er varme?

Sokker og votter er gøy, spesielt nå som jeg faktisk klarer å lage hele par uten å gå lei på veien :)
Enten ved å strikke begge to samtidig, eller straks -og da mener jeg straks- legge opp til nr 2 før jeg rekker å tenke på at den første er ferdig :)


Her er Polly Jean-isj strikket i Falk på pinne 3



Og av restene etter det første blå paret ble kastet sammen med superspraglete Viking Frøya eller noe sånt, og endte sine dager i stripete sokker. Til tross for kombinasjonen med ensfarget blått garn ser dette fortsatt svært rotete ut. Pinne 3 her også.



Selbuvotter i lilla Lima kan aldri bli feil?
Fort gjort og kjapt og greit mønster. Går fort som en fis på pinne 3.


Dette er ett mønster jeg har siklet på lenge, ToneM sine havskumsokker "hjerte hjerte hjerte prekk prekk prekk"
Moldeblå Falk her også, og forbausende nok har jeg brukt pinne 3...


Et par nøster Pt5 og pinne 3 på biltur endte i disse sokkene. Usikkert hvilket manglende kreativt gen som traff meg her, men vakkert er det ikke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar