fredag 11. februar 2011

Halsen til Renate...

Ikke den orntli'e halsen hennes da, men halsen som jeg strikka til henne :)


Jeg skulle sende pakke til Renate, og hun ønsket seg en hals. En slik svart sak som kan slenges to ganger rundt halsen. Nå kan vel kanskje denne slappe tingen slenges både to og tre ganger rundt hennes smekre hals, men jeg håper hun ser seg bruk av denne allikavel...

Mønsteret er herfra, og jeg har brukt sånn ca 3 nøster Arwetta Classic. Dobbel tråd på pinne 5.


Jeg synes maskene er litt kule i dette twisted rib greiene...



Ellers så skinner sola på min by, det er fredag og to dager med deilig fri står på programmet. Jeg har ingen planer og skal bare nyte helgen :)

Riktig god helg til alle!!

2 kommentarer:

  1. Her fyker snøen rundt øra, og under det lille laget vi har fått i natt er det blank is! En deilig innedag, tror jeg at det blir, med pinner og garn selvsagt :)

    Kjempestilig hals med tøffe masker, de faller helt sikkert godt i smak!

    God helg til deg også, Anita! :)

    SvarSlett
  2. Twisted Rib er fin! Tenker Renate blir glad!
    Ha en deilig helg :-)

    SvarSlett