tirsdag 17. april 2012

Spraglete ugler?

Spragler altså.... *sukk*

Ett hespe med nydelige farger blir fort litt sånn "too much" når det kom på pinnene...


Hespet lokket og lurte og lå der i all sin prakt. Skinnende garn i fine sjæriiiiisrååsa med litt grått og koks. Jeg var overbevist om at dette var fineste fine, men ble igjen forledet av fine farger og endte i spraglefella:

Garnet heter Vandre og kommer fra Fiber and Art, nettbutikken finner du her men det ser ikke ut til at det kan kjøpes noe garn her.. Jeg fikk mitt hespe via Hobbyugla.
100 g med 70%BFL og 30%nylon omdannet til 350meter tråd på pinne 4 ble ett litt lite sjal/skjerf.
Uglemønsteret er omtrent bortvekke, men jeg tror nok det aller meste hadde forsvunnet i dette fargeriket :) Men det er såå mykt!


Mønsteret finnes her, og sjal/skjerfet er ett bidrag til en along såklart. Mønster for mars faktisk, enda jeg trodde jeg forlengst hadde blogget alt som hørte til mars.


Så feil kan man ta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar