mandag 30. april 2012

Swan Song Toe-up Socks...

ja akkurat... Swan Song Toe-ups Socks..fin skal man være.
Mønsteret er aprilmønster i Øverst-og-nederst-alongen og jeg henger med fortsatt :) Strikket i Fabel på pinne 2,5 og selvsagt altfor store.. Jaja, finner vel noen å donere de til.

Blogger har endret utseende her hos meg, så nå lurer jeg virkelig på hvordan dette ser ut når det postes. Forøvrig er jeg der at dokumentasjonsbehov overskygger alt, så Iphone er mitt hjelpemiddel på fotofronten.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine! Hva med litt bomull i tåen..? :-p

    SvarSlett
  2. Flotte sokker! *springe inn å lagre mønsteret i køen min*

    I bloggen min kan du nå se hva jeg brukte premien jeg fikk av deg for mange år siden til.. Kjempemykt og deilig garn, og synes det passet fint til prosjektet :)

    SvarSlett