torsdag 24. juli 2014

Spørsmål, luer og sokker

Oppslukt av sommer, jobbing og det vanlige hverdagslige livet baseres den standhaftige bloggingen på forhåndsplanlagte innlegg. Det er gøy å se hvor lenge jeg holder tempoet, og foreløpig har jeg noen innlegg å gå på :)
 
Det er fortsatt sommer og enda har jeg ikke begynt på ferien. Men snart er det min tur, og det viktigste som skal med på tur må snart planlegges: Strikketøy.
 
Hvor mye strikkings trenger jeg til 15 dagers ferie på spanias solkyst? Hvor mye trenger jeg til flyreisene nedover og oppover? Hvor mye strikker jeg på Gardermoen?
 Livets store spørsmål...
 
I mellomtiden blafres det med en vaffellue på pinne 4 i Merino Extra Fine, en enkel luesak i Arwetta på pinne 2,5

og tursokker. Ikke vet jeg hvor mye tur som blir begått i disse, men de roper inviterer på en måte til tur?

 
Det minste paret er sånn omtrent str 36 og adoptert av bestevenninne. Det andre paret i sånn omtrent 42 er ektemannens. Han ønsker seg sjelden strikkings, og får nesten nada så når han for en gangs skyld viser snev av interesse for hjemmestrikket kastes det omtrent etter han :)
  Det er grønn Pt5, hvit, gul og rød Sisu. Ganske fornøyd med disse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar