tirsdag 1. juli 2014

Tilbake med pinnene?

Sommeren i fjor kom og gikk, høsten likeså. Før man vet ordet av det er det jul og vips er det gått over ett år siden en forlengst forlatt og forsømt blogg har hatt et eneste nytt innlegg.
 
Jeg vet lissom ikke om jeg kommer til å bli så mye ivrigere med bloggingen, ingen grunn til å hoppe opp og ned der altså, men hvem vet?
 
 
I mellomtiden kan jeg jo pepre bloggen med et aldri så lite arkiv over tidligere strikkings. Det er såklart fortsatt dårlige bilder i elendig belysning bare sånn for å sette standarden :)

 
Montreal strikket i Fabel på pinne 2,5 og 3.
 
Ellers har jeg egentlig hovedfokus på bunadssøm, konfirmant om ett bittelite år (hvor forsvant tiden hen?)og det fine faktum at jeg har slutta å røyke. Yihaaa lissom.
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar