onsdag 21. januar 2009

Hämlis...

Jeg er med på Hemmelig Venn her, og forleden dumpet pakken for Januar ned i postkassen. Familien var på vei ut av dørene, men Mor sjøl i huset spurtet inn igjen. Ikke rart de synes jeg er ørlite (garn)gal, men jeg måtte bare se inne i pakken... og selvfølgelig ta bilder før og etter oppakking, noe som for Familien bare bekrefter galskapen.
Og for en pakke?! Hurra-hurra-og-hurra! Silkepapiret ble vrengt av noe fort, desverre ingen bilder av dette, men det var flere lag i flotte farger...
Inne i pakken var det et nydelig kort fra min hemmelige venn og hele 6 (!) nøster med garn...
2 nøster Silja flerfarget strømpegarn, 2 nøster Regia i en nydelig matt blåfarge og 2 nøster Topp't Tå i mosegrønn. Her tenker jeg umiddelbart 4 nøster til sokker, muligens reserveres det blå garnet til sokker til Mor, kanskje disse? Det grønne garnet er muligens en lue-to-be...
Jeg trodde det skulle være enkel skuring å finne min Hämlis. Kortet var på skrevet på uklanderlig svensk og signaturen var bokstaven M, men så enkelt var det ikke å lokalisere min svenske men dog fortsatt hemmelige venn. Det fantes nemlig TO svenske tjejer med navn på M...
Uansett: Tuuuusen takk for flott pakke, jeg ble veldig glad!

Bare til info, det var Madevik som var min Hemmelige Venn, tuuusen takk!

3 kommentarer:

  1. Spennende pakke! Mange muligheter! Jeg syns du har mange fine arbeider som du viser i bloggen din... Jeg må nok begynne å stikke innom av og til! Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Hei igjen! Jeg har noe til deg på bloggen min! Klem!

    SvarSlett
  3. Blir visst min side, dette! Når du er på min side, trykker du på awarden med høyre museknapp, trykker på: Lagre som - og du kan velge i hvilken av dine bildemapper du vil ha den. Så, når du lager innlegg i bloggen din, henter du opp awarden som et annet bilde! Lurt?! Så det jeg lurte mye på: Hvordan lager man en link fra et navn? Altså, du har skrevet stubbetufsa. Hvis du merker dette navnet, trykker på en grønn koblingsknapp ved siden av bokstavtyper o.l., så vips, har du oppe et lite felt hvor du kan skrive inn adressen min, stubbetufsa.blogspot.com. Sånn gjør du med navnene til dem du vil gi awarden også, merk navnet, klikk på den grønne koblingsknappen, skriv adresse.......... Håper dette kan være en hjelp! Prøv deg fram! Lykke til!

    SvarSlett