mandag 26. januar 2009

Taaa-daaa

Som relativt fersk blogger forventer man egentlig ikke å bli lagt merke til... Man skriver og blogger og fascineres mest av at det GÅR AN. At man klarer å lage innlegg og linker og og og... Så beveger man seg storøyd rundt i Blogglandia og ser og ser, på de som er drevne, de som har blogget i årevis og de som legger ut bilder med den største selvfølgelighet. Jeg beundrer mange masse...

Men hva skjer? Jeg har fått Award, ikke bare én men to! Er det mulig?! Først oppdaget jeg at jeg hadde fått denne fra Januarsola Og det fulgte med en søt tekst:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"
Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne awarden til seks bloggere som igjen må velge seg nye seks...

Og så fikk jeg denne fra Stubbetufsa:
Om Kreativ Blogger:
1. Den som får utmerkelsen kan kopiere denne logoen til sin blogg
2. Lag en link til den du fikk utmerkelsen fra
3. Utnevn minst 7 nye mottakere av utmerkelsen
4. Lag link til disse bloggerne på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggen til mottakerne.

Jeg har sett disse awardene rundt omkring, og det er mange som har fått både én og to. Så jeg velger å gi den til DEG, siden akkurat du tok turen innom meg idag.
Ha en fortsatt fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar