mandag 21. januar 2013

Luer i fleng...

Helt siden Wims lærte meg å hekle luer har dette vært litt dille..

Straks jeg mangler noe passende strikketøy griper jeg fatt i en heklenål og litt garn, og det ender støtt i en lue..


...eller to...


...eller tre...


...av og til blir det flere..


Jupp, det er fort gjort å gå på en luesmell.

Siden jeg fortsatt har hode en vannmelon verdig bruker jeg sjelden lue, og fryser heller av meg ørene enn å ikle meg ull på toppen. Jeg vet det er galskap men foreløpig har jeg sluppet unna med det :)


Det hopet seg opp med luer i heimen uten at det stoppet meg fra å produsere flere. Du vet, på vei ett eller annet sted...griper tak i det første og beste og vips er man igang med en ny lue. Jadda. For å få noe unna og samtidig være litt nyttig puttet jeg luene i en eske og shippet den til Kirkens Bymisjon. Forhåpentligvis gjør de mer nytte der enn i skuffen hos meg.

Sånn cirka er det oftest Nepal eller lignende rester og rundt omkring heklenål nr 5. Trur eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar