tirsdag 13. september 2016

Andre og foreløpig siste del av adventsmysteriet

Skjerfet ble så mye mønster og garn at det fortsette her i del 2 :)

Her er det lyseblå finull i bunn og fortsatt spraglete Cherry Tree Hill som mønsterfarge
 

Finull i bunn, lyseblå og hvit, og så lurer jeg på om jeg ikke fylte på med litt hvit babyull. Mønstergarnet er en fantastisk gråblå farge i myk Yukon fra Pagewood Farm

 
På tampen var det tydeligvis slutt på smånøstene, så jeg har brukt grå finull, mer av den sjokkrosa WM, mer tuLLiBaLL klem og grå Yukon. Det mørke lilla og auberginefargen som man knapt kan skimte som mønsterfarge er i følge mine notater WM Weilchen og WM Arlene *later som om jeg er fin på det*
Det siste rosa er i alle fall bringebærfarget HK Mookie.

 


Veldig mange av disse garnrestene husker jeg som utrolig fine hesper og fine farger. Bildene yter dessverre ikke rettferdighet der altså, men jeg kan bare skylde på fotografen *kremt* og ikke på garnet.

Uansett er ikke dette lengre et skjerf(!), og jeg håper jeg en dag fullfører prosjektet mitt. Det blir del 3 en heeeeelt annen dag :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar