tirsdag 30. desember 2008

Deadline...

Det nærmer seg Deadline for min blogg. Jeg har jo lovet meg selv at fra og med nyttår skal denne bloggen være oppe og gå.... og det er den jo forsåvidt. Jeg oppdaget jo til min glede at det til og med hadde vært noen innom og lagt igjen kommentarer (Jihaa) og da ble jeg kjempeglad.

Det kribler jo littt innerst i skrotten med tanke på at jeg legger ut bilder (det er i alle fall planen) av det jeg av og til lager og også skriver noen ord her inne om dill og dall. Men det er jo for å vise frem at man har en blogg? I tillegg til at man har en plass der man kan mene så mangt om ting og tang.

Hobbyboden har jeg flagget i noen innlegg at jeg har skaffet meg en blogg, og idag har jeg også oppdatert profilen min på Ravelry.. Det er egentlig litt pinlig, men jeg er ikke så aktiv bruker av Ravelry som jeg gjerne skulle ha vært. Men det tar mye tid. Ikke det at selve Ravelry tar så mye tid, men jeg faller inn i surfemodus med en gang jeg logger meg på. Jeg kikker og kikker og strikkeøyet blir stort og vått, og plutselig har det gått en time (eller to!). Trøsten er at det også kan skje og har skjedd andre som faller innom Ravelry.

Det var meningen at dette innlegget også skulle brukes til å øve meg på linker, slik som her.. Hvis dette virker skal dette være en link til det forjettede land... som desverre ikke er i min by...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar