torsdag 26. november 2009

Gosjameg, enda mer post...

Postkassen now'a'days altså, mer som ett høydepunkt :)


I går viste jeg frem pannebåndet som kom i postkassen på tirsdag fra ToneM, og når jeg kom hjem fra jobb i går var det kommet enda en pakke, en splitter ny Liseveske!!


På lappen som fulgte med vesken sto det at Tonje skulle få muligheten til å slippe plastpose på vei til balletten...


...og Tonje, det er ikke meg, men min datter...


noen er heldige altså!





Bildet er desverre elendig, men vesken er en blank og fin Liseveske (sånn som man kanskje en dag skal lære seg å sy...). Den er foret med ett småblomstrete stoff og har to innvendige lommer, akkurat slik som min Liseveske, bare litt mindre i størrelsen og perfekt til Jentungen. Vesken ble tatt i bruk tvert og ble innviet på en bytur i går ettermiddag. Jentungen var veeldig fornøyd, og det toppet seg i en skobutikk når betjeningen måtte bort til vesken og beundre...


Nydelig!


Tusen, tuuuusen takk snille Lise!!
Nå har både mor og datter i huset Liseveske... ikke alle husstander som kan skryte av det...

3 kommentarer:

  1. Værsågod. Så gøy at hun likte den, får håpe plastposen får hvile nå, tjihi.

    SvarSlett
  2. Nei, det er dårleg gjort å legge ut slikt! Fy! Du burde ikkje friste svake sjeler slik, no rett oppi all julehandelen... Nydelig veske!

    SvarSlett