tirsdag 19. januar 2010

Livstegn...

Joda det står til liv... men det har vært en litt sånn lite-strikke-periode nå i det siste, så det er ikke så himla masse å vise frem akkurat, men det kommer vel kanskje noe etterhvert?? I alle fall er det garn på opptil flere pinner så muligheten for noe ferdig strikkings er i det minste til stede.. i tillegg har det kommet litt mer garn i hus, uten at det er flashet her. Jeg prøver jo å skåne mine nærmeste for synet av enda mer garn *kremt*


Siden sist har jeg også fått en award fra Tove, tusen takk! Med awarden følger en oppfordring om å fortelle 7 ting om seg selv


Hva skal man si?? Jeg har jo tidligere utlevert meg selv på det groveste *fnis* så det er ikke så lett å komme på 7 andre fakta(feil) om meg selv...


Det er klart, hadde jeg spurt familien hadde det nok kommet mer enn nok info om en stakkars skrott, men det er grenser for hvor sær man ønsker å fremstå i sin egen blogg...


så, to the point:

#1

Jeg rydder gjerne, men er ikke akkurat noen husmor på vaskefronten...

#2

Klesvask er helt greit, men har alltid ett snev av angst når det er ullklær som surrer rundt og rundt i vaskemaskinen

#3

Jeg elsker sport...på TV...

#4

Håndball kan få meg til å se TV stående (samtidig som jeg roper..)

#5

Ungene tror jeg er eldre enn jeg er

#6

Jeg tror jeg er yngre enn jeg er

#7

Mannen vet akkurat hvor gammel jeg er

Awarden skal sendes videre, men jeg tror kanskje at den har gått noen runder hist unt pist... derfor tar jeg den enkle veien, med en liten maritim vri :) Jeg sender awarden videre til hele Flytebryggen. Dere som hører til der vet hvem dere er!

1 kommentar:

  1. Hehe, grei info det der.

    Håper du får en fin helg, med eller uten strikkepinner.

    SvarSlett