onsdag 23. juni 2010

tea time...

Jeg liker en kopp te i ny og ne...

...og når esken var tom innså jeg at det var tekst inni esken...
Makan til høflighet??! Det er vel ikke ofte tiltaleformer som De og Dem brukes?

"En kopp CONFECTA NYPE-TE på sengekanten forstyrrer såvisst ikke nattesøvnen, -snarere tvert imot."

Litt søvn tips&triks for den som trenger det...

Jeg lurer på om jeg skal få tenåringen til å klippe gresset mens vi tar en aften-tur??


Og helt til slutt, i bunnen av esken:


En skikkelig advarsel :)

Det er mye man kan lære av å drikke en kopp te i ny og ne :)


Ha en fin-fin onsdag!

6 kommentarer:

  1. Så artig! Drikker mye te selv jeg, men nypete er det lenge siden jeg har hatt i hus. Men det er jo mange sannhetsord i den teksten. Pjoning er kun kjedemasker - også når man lager mønster. Kjempespennende teknikk.

    SvarSlett
  2. :-)
    Herlig! Et par sannhetens ord på slutten, der! ;-)

    SvarSlett
  3. For en morsom, gammelmodig tekst:)

    SvarSlett
  4. Artig sak! Jeg drikker ikke så mye nypete, så jeg har ikke sett dette før. Litt gammeldags?

    SvarSlett
  5. Litt nostalgi skader vel ikke... Men nypethe er jo godt !
    Jeg jobber med bomullsgarnlageret mitt, hekler kluter. Snakk om å sprette rundt- puff, kluter, vest, still light tunika- og nytt garn er underveis! Puh, jeg tror jeg trenger en kopp nypethe!

    SvarSlett
  6. Herlig! Nypete og solbærte er det einaste eg ikkje likar, men elles er det mykje god kos i ein god kopp te. Nydeleg kopp, då smakar teen enda betre;)

    SvarSlett