torsdag 26. august 2010

På utstyret skal fagfolk gjenkjennes...

...tror jeg...

På sommerens ferietur til Tyrkia skulle Jentungen absolutt ha sånne "sydenfletter". Ikke vet jeg hva de kalles, men mange småpiker på ferie til sydligere strøk kommer hjem med sånne fletter. For min egen del får sånne fletter meg til å erindre det glade 80-tall.

Ventetiden hos frisøren brukte jeg på å kikke meg rundt i salongen, og det er klart at på utstyret skal fagfolk gjenkjennes...kanskje....


...enten har frisøren her hatt himla mye kunder og rett og slett brukt opp kammen, eller så er dette rett og slett en spesialkam for de med lite eller ingen hårvekst. Hva vet vel jeg?

Hva tror du??!

2 kommentarer:

  1. Hehe! Ser jo ut som en godt brukt kam, ja. Kanskje den representerer gode minner?

    SvarSlett
  2. Auch.....den var litt slitt ja. *fnis*

    SvarSlett