fredag 17. juni 2011

Pauseinnslag nr. 2...

Pauseinnslag nr. 2. Jeg ser at det fort kan bli flere pauseinnslag enn innlegg med ferdig strikkings her i bloggen, på tide å kvesse pinnene kanskje??


Mannen og jeg har vært på reisefot igjen, og atter en gang gikk turen til New York. Den byen er bare herlig altså, stadig vekk noe nytt å se..

..her er ett sjeldent bilde, ikke ofte jeg legger ut bilder av meg selv :) men ikke akkurat veldig avslørende eller gjenkjennelig så da går det i alle fall greit. Bildet er tatt i Newport, med Hudson bak og utsikt over til byggeplassen knyttet til Ground Zero. De er snart ferdige nå, så da må jeg vel over og kikke igjen :)

Dette er en park oppe i lufta, believe it or not :) The High Line, en park laget på en gammel jernbaneskinne liggende i lufta over noen gater på Manhatten. Vi gikk opp på sånn ca 20th og ned rundt 12th tror jeg, spesielt og fascinerende. Anbefales om du har lyst på ett lite pusterom i en hektisk Manhattentrafikk :)


Veien hjem gikk via Frankfurt for da fikk vi prøve dette snasne flyet...



perfekt servering og en perfekt avslutning på turen...



2 kommentarer:

  1. Så spennende. Jeg har aldri vært i New York, bare stått på flyplassen i New Jersey og sett over. Men det er stedet man bør reise til, det har jeg alltid fått hørt. Jeg likte den haven som hang over gatene - for en utrolig lur løsning. Kanksje jeg må reise dit engang det passer seg sånn.

    Geiranger ser foresten ikke så helt dumt ut det heller.

    SvarSlett
  2. Pauseinnslag er ikke å kimse av, de heller! Jeg ser i alle fall at dine er mye mer spennende enn mine ville ha vært...

    SvarSlett