torsdag 9. februar 2012

Garfunkel...og en til...

I år har jeg meldt meg på strikkealonger over en lav sko...

Manglende selvinnsikt og fristende mønster har medført at jeg pr nå er påmeldt på Vått2012, Sjaldilla 2012 og Øverst-og-nederst-alongen. Jadda.



For å sette oss i gang i Øverst-og-nederst fikk vi luemønster OG sokkemønster for januar/februar sånn samlet, og deretter er det vel meningen at det skal bli enten en lue eller ett par sokker pr måned.



Heldigvis er vi uformelle, så det går fint an å stå over en måned eller to uten at man knekker verken selvfølelse eller strikkepinner, og bra er det..for februarVåttene ser ikke akkurat lovende ut...



Jaja, nok om det. Her er mitt bidrag til lue for januar/februar, Garfunkel Hat.



Med ett litt annerledes opplegg, dobbel kant over ørene og mønster i tre farger er den rett så fin. Strikket i Pt5 på pinne 3,5..

...den har allerede vært i bruk av Jentungen, ikke min denne heller nei...


Restene av støvleforet i ett tidligere innlegg er også blitt lue.

Hegre på pinne 5 med akkurat så mange masker at det går rundt en vannmelon hodet mitt.


Striper er gøøøy!!

Jeg likte ikke Hegre sånn supergodt, men nå tror jeg at det er tomt hjemme hos meg.. i alle fall av Hegre :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er så veldig på etterskudd med blogglesing (og blogging) at jeg måtte bla meg langt nedover her. Bittavottene ble lagt i køen min i superfart. Så massse fine votter. Jeg likte ideen med knapper til pynt veldig godt. Jeg liker ikke å brodere på ull jeg heller. Jeg syns du har vært superdyktig. Svigermorsvesten var flott også. Man kan av og til trenge noe nøytralt og enkelt og lekkert. Håper du får en flott helg.

    SvarSlett