mandag 29. august 2016

Lenin ass!

Av og til siterer jeg Lenin:

 
 
"Tillit er bra, kontroll er bedre"
 
Etter luestuntet med hemningsløs uniformering av gruppen min var det en annen som pep om at luer skulle hatt tekst. Senere samme dag siterte han Lenin. Blir fort en lue av slikt.
 
Karisma på nål 5 med Lima som mønsterfarge på samme måte som luene i forrige innlegg. Teksten kom ikke veldig godt frem, men man ser den om man vil :)
 
 
Klompelompeskjørt nr 1 var sånn en suksess for den kalde rumpen min at jeg trengte ett til. Konservativ som jeg er tenkte jeg at koksgrått var min farge. I tillegg ville Jentungen gjerne varme sin rumpe også.
 
Koksgrå Karisma på pinne 3,5 i str L til meg
Koksgrå Mor Aase på pinne 3,5 i str S til Jentungen
 
Garnvalget skyldes mengden garn, jeg hadde flere nøster Karisma enn jeg hadde Mor Aase :)
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar