søndag 21. august 2016

Oppbevaring av viktige saker

For noen år siden laget jeg slike penisfutural, (strikket pølser og heklet poser). Bjellen på tuppen er liksom prikken over i'en og også omtalt som "mikrobølgeovnfunksjon" (=plinger når "den" er ferdig).
 
 
En sen kveld i vår kom noen damer i prat om gaveideer til menn som blir 50 og har alt. En øl eller to senere var veien kort til løfter om hjemmelagede penisfutural. Jadda.-
 
Et futural gikk faktisk til en ordfører i en kommune jeg vet hva heter men ikke hvor er. Om han har blitt 50 nå så grattis, om han ikke har fylt ennå så *shhh* han vet ikke hva han får. Kommunevåpenet lot seg på et vis overføre:

 
 
Svart Sisu til pølse og gul Sisu til maskesting :)
 
 
 
På de de to her valgte jeg mønster selv, pølsen er i koksgrå Arwetta og mønsteret er i neongrønn Järbo. Jeg har flere sånne søte mininøster som er 100% akryl og 100% ubrukelige, men her kom det plutselig til nytte.

 
 
Ordfører'n fikk nøye utvalgt bånd og jeg håper han setter pris på detaljene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar