mandag 1. august 2016

Sommerblogging 2016


Sommeren 2016 skal jeg oppdatere her på bloggen. Jeg har ingen ambisjoner om at dette leses av andre enn meg, men bruker fortsatt bloggen som eget arkiv.
(En vakker dag med mye overskudd er det også mulig at jeg oppdaterer på Ravelry, men det er langt dit. Sikkert sommeren 2026 eller noe. Jeg er, om mulig, enda et hakk slappere der enn her)
 
Bare for å sette stemningen legger jeg inn et arkivbilde av kalendervottene jeg strikket til Siw til julekalenderen 2015.
Pinne 3 og ymse rester av Finull og Pt2. Mønster fra Dale.
 
Dessverre hadde en eller annen desperat tufs (også omtalt som Tasse Tyv) brutt seg inn hos Siw og stjelt alt mulig. Hun kom hjem til ribbet hus og delvis ribbet adventskalender. Arvegods og andre verdisaker kan vi ikke hjelpe så mye med, men strikkegjengen kastet seg rundt og fikk i alle fall laget kalenderpakker. Vi strikkere kan kaste oss rundt om vi vil :)
 
 
 
Utover det er det nå offisielt sommer, og sitat fra Trygve Skaug:
 
alle disse dagene
som kom og gikk
ikke visste jeg
at de var
selve
fellesferien
 
Hæppi sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar