mandag 12. september 2016

Første del av et gammelt adventsmysterie

Bittas adventsmysterie, et hønsemønstret skjerf som mange strikket i hele adventstiden, lurer på om det var i 2014? Eller var det i 2013?
Uansett, jeg kastet meg på og trodde at jeg ønsket meg et skjerf med ekstreme mengder mønster.

Jeg brukte pinne 3 på hele kalaset, og alt mulig av restegarn, her er det hvit Drops Baby Merino, burgunder Shibui sock (husker at det er rester fra sokker som jeg har gitt til Renate, var det Vor?), sjokkrosa WM twin (tutu dark) og gråblå Yukon fra Pagewood Farm. En såkalt myk start :)


Så er det turkis tuLLiBaLL Klem (fargen heter Joda) og bringebærfarget HK Mookie

 
Hvit finull og lyseblå Pt5 i bunn og tuLLiBaLL som mønsterfarge :)

 
Og det er ikke brunt, det er mørk lilla Pt5 i mønsteret og så kommer det mer sjokkrosa WM


Hvit Karisma, rosa WM og turkisrosaspraglete Cherry Tree Hill. Ja jeg har benyttet anledningen til å få has på små og store rester :)

 
Fortsettelse følger i morgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar