fredag 9. september 2016

"Perfect for that special ball of sock yarn or handpun...

...that you've got hidden away in your stash. And if you don't have one of those, pick some up!" sier Laura Chau.
 
Jeg kan innrømme at jeg har noen få sånne hesper *kremt*
 
 
Så jeg gjorde som hun sa, hentet frem et hespe og strikket Milkweed Shawl på pinne 3,5. Mønsteret krever 320 meter som er finfint innafor de vanligste hespestørrelsene mine i alle fall.
 
Garnet er tuLLiBaLL Ull&Tøys som er 75% merino og 25% nylon, fargen heter Bomba :)
 
 
 
Jeg fant også et rart opprekksnøste på roterommet mitt som jeg ikke visste hva var. Det var helt klart ull og jeg hadde en mistanke, men nøstet var nøstet så tett at jeg ikke så hva som var inni.
 
Med nål 4 og bestemorsrute heklet jeg til jeg kom inn til ubrukt garn. Kauni ass!
Nå som ruten er i gang blir det så stort som det blir, og så får vi se om det kan gjøres noe fornuftig med ruten til slutt. Kanskje den kan toves til et sitteunderlag eller noe?
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar