lørdag 3. september 2016

Katter overalt

Sist jul kjøpte Jentungen Votteboken til meg og sammen med boken kom det også en bestilling på votter som skulle gis i bursdagsgave til en katteelsker.
 
Var liksom ikke i tvil om hvilke votter hun mente:
 
 
 
Jeg brukte blå og hvit Finull på pinne 2,5 som var perfekt til en ikke altfor stor damehånd.
 
Ja det er både en høyre- og en venstrevott :)
 
 
 
Etter hvert viste det seg at nevnte katteelsker også skulle feire og inviterte foreldrene. Siden kattevottene allerede var gitt i gave fra Jentungen var det bare å kaste seg på å lage matchende kattesokker.
 
Kattesokkene er fra samme designer, og hører helt klart sammen med vottene. Siden sokker er utsatt for ørlite mer slitasje enn votter har jeg strikket sokkene i Pt5 på pinne 3. Jeg synes skaftet på sokkene var litt i korteste laget så jeg la på en ekstra bord med fisk.
 
Rakk akkurat å bli ferdig så bildene er tatt fra gavebordet :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar