fredag 12. november 2010

gavedryss...

Jeg er bare som snarest innom på en fredags morgen for å flashe hvor heldig jeg er :)
Her er adventsgaver og julegave fra min ikke-lenger-fullt-så-hemmelige-venn:

De skal ikke åpnes ennå, så nå lurer jeg på hvordan jeg skal klare å vente....

Gavene fikk jeg overlevert på tirsdagens strikketreff i Oslo, og wow for ett strikketreff sier jeg bare! Haugevis av strikkedamer fra fjern og nær samlet på ett sted, masse garn og inspirasjon, skravling og pittelitt vin. En tirsdagskveld kan ikke bli bedre enn det!

Men se på denne vakre engelen! Marihøna og Irenesol hadde kjøpt gave til meg, bare fordi jeg hadde kjørt en liten biltur med de i forbindelse med strikketreffet på Ørskogfjellet!

Hallo altså!

Sammen med engelen fikk jeg Küken...

Tenk at noe så pent kan hete noe så morsomt? Jadda, jeg vet at uttalen blir noe endret når man setter to usle prikker over u'en... men moro blir det lell :)

Ha en finfin fredag, med eller uten Küken!

7 kommentarer:

  1. Min dag blir nok uten Küken...
    Ooo! Jeg gleder meg til Adventsvenn!! Ikke lett å vente sååå lenge..
    Heldig du :-)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Så morsomt med adventspakker!
    Og den engelen med kaffe(?) var da herlig!
    Spennende garn, hva blir det av det, tro?
    Klem!

    SvarSlett
  3. Så mange flotte gaver, rent til å bli misunnelig av det der - eller så veldig glad på dine vegne ;)

    Jeg tror ikke jeg hadde greid å vente med å åpne pakkene - men så eier jeg ikke viljestyrke heller da.

    Ha en super helg.

    SvarSlett
  4. Herlig garn, søt engel og veldig spennende med adventspakker. Jeg er så glad for at jeg også er med!

    Jeg må innrømme at jeg er ganske misunnelig på Osloturene dine, som ender i strikketreff stadig vekk. *grønn*

    SvarSlett
  5. Pakker pakker pakker - så spennende!!!!!! Og fargen på det morsomme garnet var ihvertfall spesielt tøff!

    SvarSlett
  6. Herlig med gaver og küken din ser nydelig ut;D

    SvarSlett
  7. Håper virkelig ikke at du blir skuffa da. Og jeg har husket riktig på at du ønsket deg det i første pakke, selv om det ikke står på ønskelista di:)
    Takk for en hyggelig kveld forresten. Og fine pakker de andre der. Nydelig farge på garnet.

    SvarSlett