lørdag 27. november 2010

Ikke for sarte sjeler!!!!

Du er herved advart!! Dette innlegget er ikke for sarte sjeler :)

For en god stund siden (faktisk ett par år tror jeg) fikk jeg en utfordring fra ett par kjekke kollegaer... De hadde kjøpt meg en willy warmer og mente at jeg kunne strikke ett par til de, eller til deres respektive ektefeller/samboere...


...garantert 100% acryl...

Jeg laget en prototype ganske umiddelbart.

Planen var deretter å lage en kolleksjon, litt sånn:
En for hver årstid eller høytid eller something.
Sånne planer faller jo fort sammen etterhvert som tiden ikke strekker til. Jeg ombestemte meg derfor i uken som var og lager derfor kun én til hver av de, men litt mer forseggjort om jeg kan si det selv...

Veldig inspirert av Ericas Selbudeath sokker (som jeg ennå ikke er ferdige med), pinne 2 på "pølsa" og heklenål 3 på "posen". Tror det er Lanett eller noe sånt.

Death flake chart'et finnes HER, og jeg har fått tillatelse av designeren til å bruke mønsteret.

Jeg er svært fornøyd og satser på at de faller i smak.

Det hadde selvsagt gjort seg med action pic's (!) her, men det er vel kanskje litt mye forlangt :)

10 kommentarer:

  1. Herlig, herlig. Hva mer kan man si hehe !

    SvarSlett
  2. Dette må bare bli årets julebordsslager ;)

    SvarSlett
  3. Knallstillig! De tøffeste Willy'ne jeg har sett! Ta de med på fest så blir det nok action utover natta. God tur til London!!

    SvarSlett
  4. De var helt fantastiske, synes jeg ser de på med ringende bjelle. Tror jeg ler meg i hjel,.
    God tur til London

    SvarSlett
  5. Haha - flotteste Williwarmere ever! Tenker nok de faller i smak ja ;)

    Kos deg masse i London!

    Klem

    SvarSlett
  6. Man får det ikke mer moro enn man lager sjøl :-)

    SvarSlett
  7. Hahahaha... utrolig morsomme! Håper du koser deg i London!

    SvarSlett
  8. Haha!! Herleg! Viss du tar ein kikk i bloggen min under kategorien Voksen så finn du ein selbustring der. ;)

    SvarSlett