fredag 12. august 2011

Fiskestim...

Fisker i flertall, kalles det da fiskestim uansett eller?

44 fisker, egentlig 45..men den siste passet ikke inn, så den ble spist kastet, er endelig sydd sammen til en liten fiskestim...
Diverse superwashgarn av ukjent opprinnelse er strikket til fisk...
Hadde ikke tålmodighet til å strikke flere, så dette må vel karakteriseres som ett babyteppe? Jeg husker ikke når jeg startet med fiskene, våren 2008 eller 2009 kanskje. Uansett var de ikke noe morsommere å montere denne gangen enn det har vært før, så det var greit at det ikke var flere fisk i havet posen.

Jeg har tydeligvis gått på en slik Bli-lei-av-fisk-greie før, for på rommet til Jentungen finnes det enda ett fisketeppe. Laget for en evighet siden. Men akkurat like lite det også :)
Teppet er vasket og strekt pittelitt, men jeg synes den litt bulkete effekten bare kan få være som den er.

Fornøyd med å ha fullført ønskes alle en hæppi helg!!

2 kommentarer:

  1. Du er i alle fall myyyye flinkere enn meg med fiskestrikking, og riktig fint ble det også!
    Jeg strikka bare 3 stk., så ble jeg lei...
    Det ble ingen stim av det, nei :)

    SvarSlett