søndag 31. mars 2013

Luer som vanlig...

Det er vel ikke så mye annet å si enn at ja, jeg kan fortsatt hekle (litt)...

og det stopper jo aldri?!

Jeg finner (påbegynte) heklede luer overalt, og det beviser bare at hver gang jeg ikke finner noe å putte i veska så dumper jeg en heklekrok og et nøste der. Kan fort bli en del luer av slikt.

Luen med skoen på har jeg donert til en tidligere kollega med kalde ører og et stort ønske om lilla lue. Ja det er lilla, du ser det bare ikke :)



En lue ferdig blir fort nye stripevarianter av restegarnet. Denne gangen ispedd ett hjerte. Bare fordi jeg kan.



Her kan du velge å se bildet som det er eller du kan forsøke å vri nakken skikkelig. Et siste alternativ er å snu pc'n din.

Uansett, jeg klarer ikke å snu bildet.

Men det du ser er en barnegenser, fullført og gitt vekk før jul, og tydeligvis avglemt inntil nå. Garnet er Shetland Soft fra Malsen og Mor og stripene er strikket i pistasjgrønn Finull *digger*

Kjenner jeg meg selv rett er den strikket på pinne 3 :)

2 kommentarer:

  1. Mye fint her :)
    Digger luen med skoen på.Har en liten svakhet for flotte sko, så slike luer må jo være perfekt for skogale ;)
    Ønsker deg en flott dag videre..

    SvarSlett
  2. Flotte luer du har heklet. Genseren så utrolig god ut :-)

    SvarSlett