torsdag 28. mai 2009

Jeden pivo prosim!

Nå er det slik at jeg reiser litt hit og dit... Av og til med mann og barn og av og til bare med Mannen.. Noen ganger reiser jeg også litt i forbindelse med jobb... men i Praha har jeg aldri vært, men står høøøøyt oppe på skal-reise-til-listen min...

Men for den som har innsett at Praha blir sommerens reisemål, og virkelig vil ha ett flott bosted.. Tadaaaaaaaaaaaa:
Bare til info:
Det er lillesøstra til Lise (bolleguruen min) som leier ut, bare se HER..

I hotell verdenen er det vanlig å sette på stjerner for å angi (forventet) standard, men jeg har ikke stjerner å gi jeg.. Det jeg derimot har er Hexagon lapper i en pose...Skal vi se...én, to, tre lapper...Jeg tar hele stabelen jeg :) Totalt: ..........én pose med Hexagon's (tør ikke telle, men bør tilsvare minst 4-5 stjerner av denne typen)
Jeg ønsker deg selvfølgelig en riktig god tur til Praha og misunner deg bare litt... Jeden pivo prosim! betyr forresten En øl, takk...tror jeg

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for koselig melding i bloggen min. Send meg en mail på irenesolsvik@ahoo.no så utveklser vi kontonr. og adresse der.

    Klem, Irene(sol)

    SvarSlett