torsdag 10. februar 2011

Gavegarn og påbegynt jakke

En ny runde med gavebytting er gjennomført på det uformelle forumet, denne gang i anledning samenes nasjonaldag, gratulerer med den forresten!
Jeg vet ikke hvem som har sendt meg gave, men det er i alle fall noen som har skjønt hva jeg liker *hurramegrundt*!

6 nøster Karisma i herlige farger, som nå ligger klar til bruk. Jeg synes Karisma er ett supergodt garn, og det anbefales virkelig. Jeg fikk også mønster på en cardigan som jeg har sikla på, den kommer nok på pinnene etterhvert.

Tuuuusen takk til min hemmelige venn, jeg ble kjempeglad!

Og her er Tulliballgarn kommet på pinnene! Yihaaa! Planen er at dette skal bli en February Lady Sweater, selv om det kanskje er vanskelig å se det her...

Jeg er i alle fall i gang...


Tulliball sitt Klem:Rosa Prosa, det blir så fiiiint!

1 kommentar:

  1. Åå, fine farger på den tulliballen, ja :O

    Og var jo litt artig at du fikk Karisma i pakka di, dagen etter at vi hadde snakket om hvor godt og hvor fine farger det var i Karismaen :))

    SvarSlett