tirsdag 22. februar 2011

Stylish blogger Award...

Jeg har fått en Award fra Tommelise!

Tusen takk!!

Det følger regler med denne Awarden, og jeg vet ikke om jeg klarer å følge opp:


1. Takk og link tilbake til den som har gitt deg Awarden


2. Del 8 ting om deg selv


3. Gi Awarden videre til 8 blogger du nylig har oppdaget


4. Kontakt bloggerne og informer de om Awarden




1. Takk igjen Tommelise, det er alltid gøy å få Awarder


2. 8 ting er ganske mye.... men jeg pønsker på oppgaven...


3. 8 blogger jeg nylig har oppdaget?? Jeg jukser pittelitt og tar de 8 øverste på den uformelle og alfabetiske listen :) utenom meg selv da...










4. Jeg skal ta runden etterhvert...


så tilbake til pinnene, hvis jeg er riktig heldig kommer det snart noe mer håndarbeidsrelatert her i bloggen :). Ha en finfin tirsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar