mandag 19. januar 2009

Total isolasjon og fare for Hobbykrise...?

Hvis man skal lage seg ett Kriselager er det innefor visse kretser helt akseptabelt å ha noe for påkommende tilfeller. Det kan for eksempel være Helligdager med stengte favoritt Garnbutikker eller mangel på inspirasjon til nye Prosjekter.

Jeg har derfor litt garn og noen hobbybøker på lur...trodde jeg. Ved nærmere ettersyn har jeg nok mer enn litt garn og noen bøker.
Jeg har i kveld forsøkt å lage en liste over bøker som residerer i Roterommet for å a)innrømme for meg selv at jeg har en del bøker og b)forsøke å unngå å kjøpe noen jeg allerede har. Listen over bøker finnes til høyre grøss og gru, det var flere enn jeg trodde og jeg trenger ikke noen nye på en stund.

I forhold til garnlager har jeg lite i forhold til garnbutikken, men kanskje i overkant for en som påstår overfor familien at man ikke samler... Jeg har bare sjekket Hele nøster og da var det over 6 kilo og jeg synes ikke det er mer enn det bør være.
For påkommende tilfeller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar