torsdag 10. juli 2014

Anitaz assa!

Renate strikket votter til meg og designet i samme slengen et eget mønster *elsk*
 
Vottene kom som påskegave og mønsteret selges HER. Det er et ganske intrikat flettemønster, men så er de fine også.

Jentungen og jeg var aldri helt enige om hvem som eide disse. Etterhvert kom vi frem til et kompromiss der vi eide 50% hver. DET kompromisset ble noget utfordret da jeg fikk et nytt par. Det er lilla altså, det bare vises ikke...
 
 My Precious!!


Ellers har det jo vært produsert jevnt og trutt. Her er kosesokker strikket i 1 tråd Ida og 1 tråd Drops Alpakka på pinne 3,5 og 48 masker. De er ganske så for store for meg og da kommer de straks i kategorien "kosesokker". Mønsteret er vel egentlig Blueberry Waffle en såkalt gjenganger :)
 

 
Disse søte blå er strikket i Arwetta på pinne 2,25 og jeg pønsker meg på om det ikke er Lilly??

 
Jeg har forresten også funnet ut hva jeg skal gjøre med årets overproduksjon av strikkings og heklings. Tidligere har jeg sendt ull og sånt til Fretex eller Kirkens Bymisjon.
I år planlegger jeg sokker hit og luer dit. Har du også litt til overs kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar