mandag 21. juli 2014

Flere luer og spesielle piller

På en helt vanlig mandag kan jeg jo flashe pillene mine som jeg har på jobben. Rodegned er nesten tom...



 
Det er fortsatt luer i bildearkivet sånn at det kan finnes noe ullrelatert her, midt i juli. Og enda er det en stund til jeg skal ha ferie. Hmpf.
 
Her er Florisse i Baby Merino Extra Fine på pinne 2,5 og 3. Et koselig mønster som ga søteste lue.
Litt grovere struktur på denne, med tykkere garn og pinner. Kirkaldy 3-tråds kjøpt hos Malsen for en evighet siden.
 
Men denne var veldig morsom, siden mine japanske språkevner er fullstendig ikke-eksisterende ble denne luen mekket utfra diagram, symboler og en liten dæsj tipping.

Luen ble ikke akkurat en beret, og veldig mye mindre enn forventet. Det er sånn som kan skje. Selveste luegeneralen trykte luen på hodet og stilte sporty som modell. Takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar