onsdag 16. juli 2014

Sokker overalt

Det er sikkert den manglende bunadssømmen som gjør det. "Gjør hva?" spør mannen, barna, familien, noen... Det er bunadssømmen som gjør at det stadig vekk triller sokker av pinnene. Sådetså.
 
Jeg har sjelden strikket så mye som etter at jeg seriøst startet med bunad. Det er nemlig skikkelig kjedelig. Det er rett og slett prokrastineringhøyt nivå. Jeg har forresten alltid trodd atdet het Prokastinering, men jeg krangler ikke med Oh Store Norske.
 
Så her er enda en barneutgave av Tadpoles. Et uendelig lager av restegarn gir villig vekk sokker. Lilla Ida og hvit Fabel på pinne 3.
 

Fabelrestene kommer herfra, sokker på pinne 2,25 i størrelse 37. Det hadde jeg notert meg, men mønsteret aner jeg ikke noe om.


1 kommentar:

  1. Må jammen skryte av hvor effektiv du har vært på bloggfronten etter at du gjenopplivet bloggen :) Du har laget mye fint, koselig å se alt du har strikket.

    SvarSlett