tirsdag 16. august 2016

Gullranke

 
Obs obs obs, arkivbilder altså :) Siden jeg har et visst etterslep på bloggen kontra instagram *flau* vil én som tilfeldig ramler innom her muligens ha sett noe mye av dette før. Men instagram er enkelt og lettvint og jeg bruker det ganske daglig. Her på bloggen er det litt tråere, men samtidig mitt eneste arkiv så jeg fortsetter på mitt skakke vis.
 
Dette er teststrikk for Renate, hun som har designet votter med mitt navn tidligere *elsk*
 
Denne gangen er det vottene Gullranke. Fine votter og logisk mønster. Jeg valgte litt for slapt garn, men skal prøve med litt mer hold senere. Vottene er uansett veldig søte.
 
Pinne 3,5 Sandnes Alpakka stømpegarn
 
 
 
 
Hvorfor vil noen bilder aldri snu seg rett vei??
 
 
Og gavedryss som jeg har glemt å vise frem, se hvor heldig jeg er?
Sjal og votter *hjerte hjerte hjerte*
 
Strikkere vet hva strikkere liker :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar