onsdag 3. august 2016

Uendelig UFO-jakt?

Stadig vekk dukker det opp UFO'er, eller Unfinished Objects som det også kalles. Jeg er dronningen av UFO'er! Jeg tror jeg snart har kontroll og oversikt, men ikke nødvendigvis målsetning om å fullføre. Listen i margen over ting på pinnene er nok ikke helt korrekt, men den nærmer seg i det minste.
 
Så her kommer i alle fall votter:
 
 
 
Vottene Værnes Kirke er et Raumamønster og med Cascade 220 på pinne 3 ble de stooore, passende til større hender enn mine i alle fall :) Et pent og litt femi mønster synes jeg.
 
 
Dette er Wood Hollow Mittens.  Strikket på pinne 3 disse også i lilla Ida og passer til meg.
 
Så til sist, ikke votter men en supersøt Bella Baby i tuLLiBaLL Klem på pinne 3.
Jeg tror jeg har strikket minste størrelse og den passet i alle fall perfekt på en forbipasserende 3-åring
 
 
Så noen kloke ord i dag også:
 
Klag ikke under Stjernerne over Mangel paa lyse Punkter i dit Liv
 
Henrik Wergeland ass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar