tirsdag 2. august 2016

På tur til Looped

I oktober forrige høst var vi en svipp til Washington, og prinseteppe til min siste grandnevø kom på pinnene. Finull og pinne 4 i en herlig grønnfarge.
 
 

I Washington fikk jeg klokket inn et besøk hos Looped Yarn. Skikkelig godtebutikk med fantastisk utvalg av garn. Dessverre sto ikke sørvisen i stil med butikken, eller kanskje de bare hadde en dårlig dag? Uansett var de to på jobb aller mest opptatt av hverandre og snakket ikke til andre før du viste tegn til å betale. Jeg lar meg ikke skremme og tenker at jeg skal gi de en ny sjanse en annen gang.

 


Tatt bilder av deler av fangsten, siden de siste hespene skulle i gårsdagens nevnte kalenderen til Siw. Lurer på om Tasse Tyv vet at han har Quincygarn i stæsjet sitt?
 
Dagens ord kommer fra Astrid Lindgren:
 
Vad är det för fel med att vara lat?
Tänk om det blev krig och ingen gick dit?
 
Jeg tenker jeg skal fortsette med dagens ord innimellom så har jeg et lite arkiv for slikt også. Hæppi tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar