tirsdag 9. august 2016

Noen som fryser på ørene ?

I tilfelle noen skulle fryse på ørene er jeg alltid beredt
 
Av og til lurer jeg på hvor mange luer jeg lager i løpet av et år, men velger å lukke ørene øynene for sånt
 
Får ta en oppsamling til høsten og sende til noen som fryser :)
 


 
 
nr1
Søt restelue på pinne 4, det er hvit Arwetta og Vivaldi i vrangborden, og deretter ymse rester fra Pickles og Malsen og litt Fabel
 
nr 2
Siste krampen av turkis og blå Drops baby merino og spraglete Ida, hva tenkte jeg på?
 
nr 3
Heklalue på nål 5: Lyseblå og blå lima. Mønsteret skulle være en kanin som jeg fant i Pt design 82, men mulig den hadde vært bedre i en strikket lue enn i en heklet :)
 
nr 4
Reinspikka restelue i Lima, 80 masker på pinne 4
 
nr 5
Alpakka og venner i restefest, 80 masker på pinne 4: Vrangborden er i lilla DSA alpakka, og så er det spraglete Vandre fra FiberandArt og rosa Lima
 
nr 6
Fluffy restestrikk 80 masker på pinne 5: Lilla Puno, lyseblå og hvit Balder, Kidsilk og Ida, Arwetta og Lima, Pt5 og Falk og til slutt en salig blandings av Lima, Malsen og Mor og litt spraglete Ida. Restekurven er uendelig!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar