onsdag 17. august 2016

Symmetriske votter ved en feil

Du veit at det er arkivbilder når du legger ut bilder med snø på i august :) Eventuelt så har du litt kunstig snø bare for å lage vintereffekt midt på sommeren, men så gær'n er jeg ikke enda.
 
Du så kanskje nøstene på bildet i går? To nøster Mitu på pinne 3,5 ble til Heksas godterivotter. Man skal egentlig hoppe over et "drops" inne i hånda, som "heksa har vært og spist".
 
Jeg fulgte mønsteret først, men så slo OCD'n inn og jeg måtte rekke opp. Sårri!
 
 

Gullranke testpar nr 2
Mor Aase på pinne 3,5 ble myyye bedre

 
Mor Aase er undervurdert altså, et ok garn for en billig penge.
Her i min by er det ikke mindre en tre garnpushere som til sammen sørger for at jeg finner det aller meste jeg trenger. I tillegg har den ene Remabutikken Mor Aase. Så det er fort gjort å fiske med seg et nøste eller 8 når man allikevel er der på helgehandel :)
 
Hæppi onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar