fredag 26. august 2016

Gult er kult

Gult har aldri vært min farge, men av en eller annen grunn har det blitt litt gul strikkings lell :)
Litt minions har jo poppet frem her og der og sånn rett før jul ble det plutselig behov for gaver som jeg hadde glemt. Da mener jeg rett før jul. Sånn cirka 22.desember...
 
Siden det var barnegaver foreslo jeg votter. Hva tenkte jeg på?!
 
 
Gikk jo som det måtte gå: Ble nattstrikking!
Matchet strikketøy med ostepop. Ostepop hjelper på alt.
 
 
Rakk det akkurat, vottene ble pakket inn i bilen på vei til overlevering.
 
Facts:
Mønster er igjen fra Pt 82-1266 pinne 3 og 3,5 i størrelse 2-4 og 6-8, strikket i Falk.
Fargevalget har en klar sammenheng med idrettslaget i bygda som disse kidsa bor
 

 
Ellers ble det enda mer gult: Noen minionsluer på nål 4 i Falk. Pusheren min sa at denne gulfargen var på vei ut så jeg panikkshoppet gul Falk. I ettertid har jeg funnet ut at Smart leverer samme gulfargen...
 
 
 
Fredagstips:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar