onsdag 8. april 2015

En liten pose med glemte garnrester?

Av og til dukker det opp garn som man hadde glemt. Jeg har det i alle fall sånn :) Jeg har god kontroll på "hovedlageret" mitt men en og annen pose ser ut til å ha forvillet seg rundt omkring i huset. I slike poser er det ikke godt å si hva som befinner seg, men jeg har bestemt meg for å strikke eller hekle opp slike "posefunn" :)

Først en pose med alpakkarester, jeg kjente igjen fargene og husket noen enkle nøster fra DSA. Pinne 3 og vips en lue.
Så noe sokkegarn og diverse babyull-isj. Jeg håper noen ser sjarmen i sånne restestriper :)
og deretter resten av en sånn ball, Zauberball? I alle fall har jeg strikket sokker av den ballen, og restenøstet hadde bare igjen rosa og hvit på laaaaange fargeskift. Dette ses tydelig på vrangborden. Resten av luen er Regia Flusi (betydelig kortere fargeskift) og lyserosa babyull. Luene har reist for å varme noen sine ører jaffal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar