onsdag 1. april 2015

Prøver igjen :)

Da tar jeg sats og hopper sånn middels høyt og erklærer bloggingen for gjenopptatt. Igjen. Har gjort det før, og da er jeg skikkelig ivrig en stund, og så detter piffen litt ut. Den som gidder å lese finner ut hvor lenge dette rykket varer. Jeg er ikke akkurat kjent for god kondis :) i tillegg er det jo også 1.april i dag.

For å starte opp igjen har jeg juksa littegranne, og har en pen haug med potensielle blogginnlegg liggende. Så planlagt publisering kan jaffal holde liv i dette prosjektet en stund :)

Men nå over til det viktigste av alt, strikkings og heklings:

Først og fremst votter. Jeg digger votter. Av og til slår jeg til og med til med én høyre og én venstre. Helt sant :D
Dette er votter som jeg har sånn delvis pønska ut selv. Garantert tungt inspirert av noen andre. Jeg digger fletter og liker fletter som flyter naturlig fra vrangbord og videre. Det er Drops Lima og det er pinne 4, men notater om how-to finner jeg ikke igjen, om de dukker opp igjen skal jeg jammen vurdere å strikke ett par til.
Så hadde jeg jo oppdaget at Søstrene Grene solgte garn akkurat da jeg trengte et veske-/ventestrikketøy. Igjen. Hurra. Det ble ikke strikket da, men heklenål og bomullsgarn gir kluter uansett. Nål 3,5. Ikke min beste heklenål, men den funker. 
og så har jeg tatt opp igjen produksjonen av rensepads. Jeg mekker og mekker, men er fortsatt like dårlig på renserutinene. Kanskje det blir litt kjekkere når jeg har fine hjertepads i silke- og viscosegarn?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar