fredag 10. april 2015

Restelue og flettesokker

Rester i en pose endte sine dager som en heklet lue. Når jeg nå en gang har lært meg å hekle luer, blir det fort litt mange...
Av og til (ganske ofte) får jeg bestilling fra min datter på strikkings. Hun er den eneste som kan bestille strikkings fra meg. Dvs, mann og sønn kunne også ha bestilt men de vil ikke haaaaaa noe strikkings. Pføy. Derfor har min datter da fullstendig monopol på strikkemora og kan ønske seg....

This time: Sokker. Rosa. Med fletter.

Jeg valgte Kates flettesokker <3>
Og når jeg først er i siget kan det bli noen flere. Rosa Perfekt av den noe spraglete typen og et selvstripende garn som het Hakkespett eller noe sånt. 


Når alt kom til alt så tror jeg ikke noen av disse havnet hos min datter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar